ایسوس زیباترین ساعت هوشمند را ارائه می‌کند

گویا دیگر عصر و دوره ساعت‌های هوشمند به تدریج خود را جا می‌اندازد و شاید به مرور شاهد آن باشیم که این گجت‌های پوششی، جای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را بگیرند. جالب آنکه گویا همانند دوره گوشی‌های هوشمند، رقابت در این عرصه نیز رقابتی است بین اپل و سایرین!

به گزارش «تابناک»، اخیرا شرکت ایسوس نیز به جرگه تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند پیوسته و رقابت خود را در این حوزه ‌با سایر تولید‌کنندگان ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید شروع کرده است. ساعت هوشمند جدید این شرکت با نام ZenWatch البته ظاهری آراسته دارد و شاید بتوان گفت، یکی از زیبا‌ترین ساعت‌های هوشمندی است که تا کنون از سوی یک شرکت طراحی شده است. نکته جالب در خصوص این ساعت، صرف‌نظر از ظاهر زیبا و آراسته آن بهای رقابتی این هوشمند است که تا کنون ‌حدود ۱۹۹ دلار ارزیابی شده است.

ایسوس زیباترین ساعت های هوشمند را ارائه میکند


آنچه می‌بینیم اینکه تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند، بیش از هر چیز، تمرکز خود را بر ‌طراحی‌های جالب توجه این ساعت‌ها برای مشتریان معطوف کرده‌اند که شاید این امر بیش از همه، ناشی از آن باشد که سیستم عامل اندروید برای این ساعت‌های هوشمند تقریبا یکسری امکانات نرم‌افزاری مشابه ‌عرضه می‌کند.

‌اکنون شرکت ایسوس گویا یکی از زیبا‌ترین ساعت‌های هوشمندی ‌را که تا کنون طراحی شده، ‌روانه بازار می‌کند؛ ساعت هوشمندی که بیش از هر نمونه دیگر، یک ساعت مد روز تلقی می‌شود؛ با طراحی جذاب و صیقلی، باریک و تقریبا تمام صفحه. آلیاژ به کار رفته در طراحی این ساعت در لبه و پشت آن نمایی ویژه به آن بخشیده که بسیار چشم نواز است.

ایسوس زیباترین ساعت های هوشمند را ارائه میکند

در جلوی این ساعت هوشمند و در جایی مناسب، یک میکروفون‌ ‌قرار گرفته ‌تا فرامین صوتی کاربر به خوبی و بدون هیچ مزاحمتی دریافت شود و همچنین یک دکمه فیزیکی با کاربرد Power / Reset. این ساعت هوشمند همچنین بسیار سبک وزن است و با ۹.‌۴ گرم وزن، یکی از سبک‌ترین نمونه‌های موجود است. البته به عقیده برخی، اندازه آن کمی برای یک ساعت هوشمند بزرگ است. البته گفته می‌شود، ‌قرار است شرکت ایسوس دو نسخه از این ساعت را با دو اندازه متفاوت ارائه کند.

ایسوس زیباترین ساعت های هوشمند را ارائه میکند

همچنین این ساعت از دو مدل بند چرمی نیز برخوردار است که یکی بند قهوه‌ای رنگی است که به ساعت بسته شده و دیگری با رنگی تیره‌تر به همراه خرید ساعت به کاربر ارائه می‌شود.

صفحه نمایش این ساعت هوشمند ۱.‌۶۳ اینچ است که یک صفحه نمایش متوسط ارزیابی می‌شود که ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل وضوح داشته و تراکم پیکسل آن برابر با ۲۷۸ پیکسل در هر اینچ است. صفحه نمایش بسیار براق و به راحتی در برابر نور آفتاب قابل خواندن است. تنها نکته منفی در خصوص آن حاشیه‌ای است که دور تا دور صفحه نمایش را به رنگی تیره در‌آورده است.

ایسوس زیباترین ساعت های هوشمند را ارائه میکند

این ساعت همچنین از یک پردازشگر Snapdragon با قدرت ۱.‌۲ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت رم برخوردار است که برای مجموع فعالیت‌های این ساعت کفایت می‌کند. همچنین حافظه ۴ گیگابایت برای ذخیره داده‌هایی نظیر فایل‌های صوتی وجود دارد.

ایسوس زیباترین ساعت های هوشمند را ارائه میکند


باتری اما همواره‌ یکی از نقاط ضعف ساعت‌های هوشمند مطرح بوده ‌و در اینجا نیز موضوع چندان تفاوتی ندارد. با استفاده متوسط از این ساعت، باتری آن ‌حدود یک روز دوام خواهد آورد و اگر استفاده کاملی از آن داشته باشید، در میانه روز نیاز به شارژ دوباره آن است.

آنچه می‌توان به شکل خلاصه درباره این ساعت هوشمند گفت، اینکه ‌شرکت ایسوس موفق شده ‌که یک ساعت هوشمند قابل تحسین را روانه بازار کند. این ساعت صرف‌نظر از طراحی متفاوت و جذاب خود، برخی امکانات منحصر‌بفرد همچون ZenWatch Manager را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به همراه خود، تدابیر امنیتی برای پیاده کردن ساعت مفقود شده را نیز دارد.

از آنجا‌ که ‌این ساعت هوشمند با توجه به طراحی خود بهایی بسیار رقابتی دارد، می‌توان گفت، یکی از رقبای اصلی اپل و رقیبی سرسخت برای سایر تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند در بازار خواهد بود.v

http://www.tabnak.ir/fa/news/483629/%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%88%D8%B3-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AFv

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد