خارج شدن قطار از ریل در نمایش تبلیغاتی قطار بم -زاهدان

به گزارش خبرنگار آینده همانطور که پیش بینی می شد افتتاح راه آهن زاهدان-بم به یک افتضاح تبلیغاتی منجر گردید،مطابق برنامه قرار بود در ساعت 9 صبح امروز معاون رئیس جمهور با حضور هیئتی بلند پایه برای افتتاح در ایستگاه زاهدان حضور داشته باشند و بدین منظور دیروز یکعدد قطار مسافربری برای حضور در مراسم افتتاح از بم به سمت زاهدان حرکت کرده بود که در بین راه به علت ناقص بودن عملیات از ریل خارج گردید.

و سبب منتفی شدن آمدن رئیس جمهور شد،و مراسم افتتاح با قطار ریل گذاری که در 5 کیلومتری زاهدان مستقر است برگزار گردید،شایان ذکر است بسیاری از مقامات کشورهای دعوت شده به این مراسم پس از تاخیری که به علت این حادثه روی داد مراسم را ترک کردند.
 
این حادثه بدلیل عدم اجرایی یک پل با دهنه 25 متری در کیلومتر 40 زاهدان اجرا شده که برای افتتاح سریع پروژه قبل از انتخابات بجای احداث پل نهر مذکور باخاک پرشده که بدلیل نشست قطار از ریل خارج شده و سرنگون گردیده است.
 
گفتنی است پیش از این نماینگان مجلس وکارشناسان نسبت به هزینه های سنگین وخطرات افتتاح های نمایشی هشدار داده بودنداما راه آهن اصفهان شیراز نیز بصورت نیمه تمام هفته گذشته افتتاح شد. 
نظرات 1 + ارسال نظر
human دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ

اگر دوست دارید ما را با نام "نمیخوای کلیک کنی"یا "همه چیز برای همه" لینک کنید سپس از طریق لینک زیر
http://sportchi.mihanblog.com/post/478
ما را آگاه سازید تا شما را لینک کنیم
برای موفقیت به کمک یکدیگر نیازمندیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد