رونمایی مایکروسافت از چند ویندوز فون جدید

این هفته مایکروسافت در کنفرانس Computex در تایوان شرکت کرده است و امروز اقدام به رونمایی از آنچه همکاران سخت افزاری اش در چند ماه گذشته در حال کار بر روی آن بوده اند کرد. در این میان، می توان چند دستگاه مجهز به ویندوز فون را دید که در ماه های آینده روانه بازارهای جهانی خواهند شد.

به گزارش «تابناک» در هفته جاری مایکروسافت یکی از شرکت های بزرگی است که در کنفرانس Computex 2014 تایوان که یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه فناوری به شمار می رود، حضور یافته که در این کنفرانس، مدیران این شرکت اقدام به رونمایی از چند دستگاه جدید مجهز به ویندوز و ویندوز فون کرده اند.

رونمایی مایکروسافت از چند ویندوز فون جدید + تصاویر

یکی از همکاران سخت افزاری شرکت مایکروسافت، شرکت Blu Products است که خود در فلوریدا مستقر بوده، ولی در سراسر آمریکای لاتین و ایالات متحده مراکز و شعبه های متعدد دارد. چندی پیش، این شرکت از تیزر اولین گوشی هوشمند خود که مجهز به ویندوز فون است، در فیس بوک رونمایی کرد.

رونمایی مایکروسافت از چند ویندوز فون جدید + تصاویر

امروز نایب رئیس شرکت مایکروسافت، نیک پارکر، رسما از دو دستگاه جدید ویندوز فون، ساخت شرکت Blu Products رونمایی کرد که یکی از آنها گوشی هوشمند 5 اینچ است که در تصویر فوق میبینید. البته اکنون اطلاعات اندکی درباره این دستگاه های جدید ارائه شده؛ اما آنچه تا کنون مشخص است، اینکه این گوشی هوشمند از دکمه های فیزیکی به جای دکمه های On-Screen برای Back / Search / Start استفاده می کند.

همچنین گفته می شود، این گوشی هوشمند که از رنگ بندی فوق العاده جذاب و متنوعی برخوردار است، در بازار ایالات متحده و آمریکای لاتین با استقبال فراوانی روبه رو خواهد شد.

اما دستگاه دیگر ویندوز فون که امروز از آن رونمایی شد، گوشی هوشمند Prestigo MultiPhone 8500 DOU است که البته در نسبت با گوشی هوشمند قبلی کمتر خودنمایی می کند. مایکروسافت در ماه آوریل در خصوص یک چنین گوشی هوشمندی صحبت هایی کرده بود و Prestigo به نظر همان گوشی هوشمند است.

رونمایی مایکروسافت از چند ویندوز فون جدید + تصاویر

هنوز نه مایکروسافت و نه Prestigo در خصوص این گوشی اطلاعاتی نداده اند؛ اما با توجه به آنچه تاکنون در خصوص این گوشی هوشمند افشا شده، می توان گفت که از یک پردازشگر 1.2 GHz Snapdragon، دوربین 8 مگاپیکسل و نمایشگر HD (1280 x 768) برخوردار است. این گوشی هوشمند از ماه آینده در بازار اروپا موجود خواهد بود.

امروز همچنین نیک پارکر از گوشی هوشمند Billy 4.7 رونمایی کرد که سازنده آن یعنی شرکت Yezz به قدردانی از بیل گیتس این نام را برای آن برگزیده است. این گوشی به شدت فوق العاده است.

رونمایی مایکروسافت از چند ویندوز فون جدید + تصاویر

یک پردازشگر Quad-Core Snapdragone، دوربین 13 مگاپیکسل، نمایشگر 4.7 اینچ IPS LCD با وضوح HD و مجهز به Gorilla Glass 2 همگی در یک گوشی هوشمند بسیار باریک با قطر 7.2 میلیمتر جاگذاری شده اند. حتی باریک تر از iPhone 5S. نکته بسیار حیرت انگیز در خصوص این گوشی آنکه گفته می شود با بهای بسیار رقابتی 249 دلار یا 229 یورو به زودی روانه بازار آمریکای لاتین، ایالات متحده و اروپا خواهد شد.

همچنین گفته می شود، گوشی هوشمند Yezz با مدلی کوچکتر همراهی خواهد شد که نام آن Billy 4.0 است و از یک صفحه نمایش 4 اینچ، دوربین 8 مگاپیکسل و پردازشگر Quad-Core برخوردار خواهد بود و تنها با بهای 139 دلار یا 129 یورو روانه بازار آنلاین Amazon خواهد شد.

اما از دیگر دستگاه هایی که امروز از سوی مایکروسافت رونمایی شد، باید به HP Pro X2 612 اشاره کرد. این تبلت دوکاره قلم با قابلیت دیجیتالی کردن Wacom دارد و همچنین مجهز به دوربین Full HD در پشت و جلوست. پارکر اشاره کرده که ذخیره باتری این دستگاه تا چهارده ساعت است که دلیل آن استفاده از یک باتری ثانویه در صفحه کلید قابل جداسازی آن نهفته است.


دستگاه X2 همچون Surface 3 از یک صفحه نمایش 12.5 اینچ بهره می برد که از وضوح Full HD و همچنین از پردازشگر Intel Core i3, Core i5 برخوردار است.

اما تبلت دیگر، دستگاه 7 اینچ Toshiba است. البته پارک رندان پیرامون آن اطلاعاتی نداده و تنها به تمجید از طراحی این تبلت و اینکه با بهای فوق العاده رقابتی در نمونه های مشابه 7 اینچ وارد بازار خواهد شد، بسنده کرده است.

رونمایی مایکروسافت از چند ویندوز فون جدید + تصاویر


http://www.tabnak.ir/fa/news/405412/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد