یک App کاربردی برای ذخیره‌سازی بیشتر انرژی باتری گوشی

رادیوی WiFi بر ‌‌گوشی هوشمند اندروید شما، می‌تواند به شدت سخت‌افزاری انرژی‌بر باشد، به ویژه هنگامی که حتی به شبکه نیز متصل نیست. از همین روی است که بسیاری از کاربران با کمبود انرژی ذخیره باتری گوشی‌های هوشمند با استفاده از WiFi مشکل دارند که این App کاربردی تا حد زیادی مشکل مربوط به مصرف انرژی WiFi گوشی را حل و رفع می‌کند.به گزارش «تابناک» WiFi در گوشی‌های هوشمند به ویژه هنگامی که به شبکه یا یک Access Point متصل نسیت، حتی بیشتر از زمان اتصال انرژی باتری را مصرف می‌کند، زیرا باید در محیط به دنبال این Access Point بگردد و جستجو کنند.

از سویی بسیاری از کاربران معمولا WiFi گوشی خود را خاموش نمی‌کنند، زیرا همواره از یک شبکه به شبکه دیگر سوییچ می‌کنند و در همین حال WiFi حسابی از خجالت باتری گوشی در‌می‌آید.

در این گونه مواقع است که یک App کاربردی همچون WiFi Manager بسیار به کار کاربران می‌آید. این ابزار با قابلیت ایجاد یک فاصله زمانی بین جستجو برای شبکه‌ها‌ و در واقع خواموش کردن WiFi به شکل خودکار در مصرف باتری گوشی شما به شدت تأثیر‌گذار است.

یک App کاربردی برای ذخیره سازی بیشتر انرژی باتری گوشی

در واقع کار اصلی این App این است که زمانی که شما از محدوده آنتن دهی شبکه وایرلس خارج می‌شوید، ‌‌خودکار WiFi گوشی را برای حفظ و ذخیره انرژی باتری خاموش می‌کند و به شما اجازه می‌دهد ‌در فواصل زمانی که خود معین می‌کنید، تنها جستجو برای شبکه جدید آغاز شود.

این App از یک ابزار زمان‌بندی داخلی برخوردار است که از ‌الگوی جستجو و پویش ساده استفاده می‌کند. زمانی که تشخیص می‌دهد ‌شما از دامنه آنتن دهی وایرلس خارج شده‌اید و پس از مدت زمانی خاص که قابل تغییر است، اگر دوباره شبکه جدیدی برای اتصال پیدا نکند، به شکل خودکار WiFi را خاموش می‌کند؛ اما پس از‌‌ همان مدت زمان تعیین شده، دوباره WiFi را روشن کرده و به دنبال شبکه جدید می‌گردد.

واسط کاربری این نرم‌افزار واجد ‌دکمه بسیار بزرگی در مرکز دارد که وقتی ‌گوشی شما به یک شبکه WiFi به شکل فعال متصل است، این دکمه به رنگ سبز تغییر می‌کند، و زمانی که WiFi از طرف شما خاموش‌ و یا آنکه از دامنه آنتن دهی خارج شده باشد به رنگ قرمز تغییر خواهد یافت. همچنین می‌توانید با فشار دادن آن خود اقدام به فعال / غیر فعال کردن WiFi کنید.

یک App کاربردی برای ذخیره سازی بیشتر انرژی باتری گوشی

از طریق منو‌ تنظیمات این نرم‌افزار می‌توانید ‌تعیین زمان‌بندی کنید. این ابزار انعطاف پذیری زیادی ‌ برای تعیین زمان‌بندی خاموش یا روشن کردن WiFi در اختیار کاربران می‌گذارد. همه تایمرهای قابل تنظیم این ابزار در صفحه تنظیمات و ذیل قسمت Timers قابل دسترسی و تنظیم است.

همچنین این ابزار هنگام فعال یا غیر فعال بودن WiFi اقدام به نمایش پیام می‌کند که به این وسیله شما می‌توانید خود اقدام به تغییر حالت WiFi به شکل دستی نیز بکنید.

یک App کاربردی برای ذخیره سازی بیشتر انرژی باتری گوشی

آن گونه که مشخص است، این ابزار به ویژه به درد آن دسته از کاربرانی می‌خورد که در ‌روز به شکل مداوم و به دلایلی خاص از جمله ‌کاری، مجبور به سوییچ کردن بین چندین شبکه اتصال وایرلس هستند؛ برای نمونه، در بین منزل و محل کار که با استفاده از این App به شدت مصرف باتری گوشی این کاربران در رابطه با WiFi کاهش خواهد یافت.

این ابزار در دو نسخه رایگان و تجاری عرضه می‌شود که نسخه تجاری آن برخی ابزار اضافی از جمله خاموش کردن خودکار WiFi در حالت Airplane و مانند را در بر دارد. لینک زیر حاوی نسخه رایگان این ابزار برای گوشی‌های اندرویدی است:
دانلود App با لینک مستقیم - فایل Zip
http://www.tabnak.ir/fa/news/398962/%DB%8C%DA%A9-app-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B0%D8%AE%DB%8C%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد