نرم‌افزار رسمی آرشیو فایل RAR برای اندروید منتشر شد

این روزها نرم‌افزارها و App های فشرده‌سازی فایل‌ها به شدت متنوع هستند که دلیل آن، وجود انواع فایل آرشیو است که برخی از آنها تنها با نرم‌افزار خاص خود باز می‌شوند. یکی از این فایل‌های آرشیوی که بسیار شناخته شده نیز هست، RAR Archive است که App آن ‌رسما به تازگی برای اندروید منتشر شده است.به گزارش «تابناک» برای بسیاری از کاربران سر و کار داشتن با فایل‌های آرشیو، امری روزمره است و برای تقریبا همه کاربران داشتن یک نرم‌افزار مناسب برای کار با فایل‌های آرشیو یک ضرورت. در نتیجه چرا نباید ‌روی گوشی هوشمند خود، یک App قابل قبول برای کار با آرشیو‌ها نداشته باشید؟

از نظر کاربران حرفه‌ای، یک App یا نرم‌افزار قابل قبول، نرم‌افزاری است که از تنظیمات خوبی برخوردار باشد. البته یافتن یک نرم‌افزار خوب اما‌ با توجه به حجم نرم‌افزارهای موجود، ‌کمی گیج‌کننده است، مگر آنکه آن نرم‌افزار ساخت‌‌ یک تولید‌کننده قدر باشد.

یکی از این نرم‌‌افزارهای شناخته شده و قدر RAR for Android است که توسط تولید کننده نرم‌افزار WinRAR طراحی شده است.

نرم افزار رسمی آرشیو فایل RAR برای اندروید منتشر شد

این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند ‌فایل‌های آرشیو RAR و Zip بسازید و در ضمن فایل‌های آرشیو آسیب دیده را نیز بازسازی کنید؛ اما این دو تنها انواع آرشیوی نیستند که این نرم‌افزار از آن‌ها پشتیبانی می‌کند، بلکه پسوندهای TAR، GZ، BZ۲، XZ، ۷z، ISO و ARJ نیز همگی با این نرم‌افزار همخوان هستند.

نکته جالب اینکه این نرم‌افزار از فناوری Multi-thread نیز پشتیبانی می‌کند و در گوشی‌هایی با پردازنده چند هسته‌ای از همه CPU‌ها برای سرعت بخشیدن به عملکرد خود سود می‌برد.

واسط کاربری ساده و جذاب این App استفاده از آن را برای همه کاربران از مبتدی تا حرفه‌ای آسان کرده است و همچنین مرورگر فایل ذاتی تعبیه شده در آن آیتم‌های موجود بر ‌حافظه داخلی و خارجی گوشی را نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند چندین فایل آرشیو را انتخاب و ‌همزمان در یک مکان مشخص استخراج یا Extract کنند.

نرم افزار رسمی آرشیو فایل RAR برای اندروید منتشر شد

در رابطه با گزینه‌های ساخت آرشیو این App باید گفت که نرم‌افزار با چندین بسته تنظیمات پیش‌فرض، از مبتدی تا حرفه‌ای تغذیه شده است. در این App تنها می‌توانید نوع فایل آرشیو را برگزیده و حتی ‌روی گذرواژه بگذارید، بلکه می‌توانید اقدام به تعیین نوع و الگوریتم فشرده سازی و سطح آن، قطعه قطعه کردن فایل و تعیین میزان حافظه فایل آرشیو نیز بکنید.

حتی اگر این گزینه‌ها برای منظور و هدف شما کافی نبود می‌تواند با انتخاب تب Options در زیر تب Archiving گزینه‌های پیشرفته‌تری را نیز مد نظر قرار دهید. همچنین می‌توانید اقدام به ساخت پروفایل‌های تنظیمی خود برای استفاده‌های بعدی بکنید.

نرم افزار رسمی آرشیو فایل RAR برای اندروید منتشر شد

عملکرد استخراج این App دقیقا مشابه نمونه تحت ویندوز آن است؛ اما یک نکته جالب درباره عملکرد این نرم‌افزار آن است که می‌توانید اقدام به اضافه کردن فایل‌های پر‌استفاده خود به بخش Favorite کنید تا به سهولت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای این کار می‌توانید از پنل کشویی استفاده کنید که با کشیدن انگشت از لبه سمت چپ به داخل، نمایان می‌شود.

نرم افزار رسمی آرشیو فایل RAR برای اندروید منتشر شد

در نهایت باید گفت که RAR for Android دقیقا مانند نسخه تحت ویندوز خود، یک App فوق‌العاده و مقتدر، با گزینه‌ها و تنظیمات حرفه‌ای برای کار با فایل‌های آرشیو در گوشی‌های هوشمند Android است.

دانلود App با لینک مستقیم - Zip
http://www.tabnak.ir/fa/news/385972/%D9%86%D8%B1%D9%85%E2%80%8C%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D8%A2%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D9%88-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-rar-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد